2Ο Δημ. Σχολείο Σκύδρας

Τάξη: Α`

Αρ.Μαθητών: 15

Δασκάλα: Γεωργίου Αντωνία

Σχ.Σύμβουλος: Παππού Αντώνιος

Διάρκεια: Ιανουάριος 2004 – Μάιος 2004

 

Σχέδιο εργασίας με θέμα: «Η λαϊκή αγορά».

 

Μέθοδος:                                                                                                                                    

                                                                           

        ΜΑΘΗΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ                        

        ΟΜΑΔΟΚΕΝΤΡΙΚΗ

        ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ

 

 

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ:

 

        Μαθήματα του `Εμείς και ο κόσμος`που αναφέρονται στα φρούτα και τα λαχανικά.

        Συγκέντρωση αποκομμάτων και στοιχείων από τον τύπο,τα ΜΜΕ και τα περιοδικά τα οποία έιχαν σχέση με τη Διατροφή και τα αποτελέσματά της στον άνθρωπο.

        Καθημερινές καταναλωτικές συμπεριφορές που αφηγήθηκαν τα ίδια τα παιδιά!

 

 

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ:

 

        Να καταλάβουν οι μαθητές πόσο σημαντική είναι η «Υγιεινή Διατροφή» και πώς μπορούν να την εφαρμόσουν.

        Να γνωρίσουν τα διατροφικά είδη που είναι απαραίτητα για τον ανθρώπινο οργανισμό.

        Να γίνουν σωστοί και κυρίως «σκεπτόμενοι» καταναλωτές.

        Να ασκηθούν σε μια σειρά από πραγματικές οικονομικές συναλλαγές μέσα σε μια λαϊκή αγορά.

 

 

 

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ:

 

        Διαθεματική προσεγγιση του θέματος μέσα από τα μαθήματα της Α`τάξης.

        Κατασκευές.

        Θεατρικό δρώμενο

        Επίσκεψη σε λαϊκή αγορά(Καλής)

        Φύτεμα σπόρων λαχανικών.

        Κατανάλωση φρούτων και χυμών μέσα στην τάξη.

                                                       

 

 

Διαθεματικότητα:

 

·        Γλώσσα: Ανάγνωση κειμένων που αναφέρονται σε φρούτα και λαχανικά.

                       Σκέφτομαι και γράφω σχετικά με το θέμα.

                       Συγγραφή ποιήματος με τον τίτλο:

                                     « Ο Φρουτοφαγάς».

                        Λύση « Φρουτοσταυρολέξων ».

·        Μαθηματικά:  Λύση απλών προβλημάτων με φρούτα και   λαχανικά.

·        Αισθ. Αγωγή:  Ζωγραφική με διάφορα υλικά, κατασκευές, χορός.

·        Μουσική:         Μελοποίηση του ποιήματος « Ο Φρουτοφαγάς ».

 

 

Αξιολόγηση – Παρουσίαση