2Ο Δημ. Σχολείο Σκύδρας
Τάξη: Α`
Αρ.Μαθητών: 15
Δασκάλα: Γεωργίου Αντωνία
Σχ.Σύμβουλος: Παππού Αντώνιος
Διάρκεια: Ιανουάριος 2004 – Μάιος 2004
Σχέδιο εργασίας με θέμα: «Η λαϊκή αγορά».
Μέθοδος:
•
ΜΑΘΗΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ
•
ΟΜΑΔΟΚΕΝΤΡΙΚΗ
•
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ:
•
Μαθήματα του `Εμείς και ο κόσμος`που
αναφέρονται στα φρούτα και τα λαχανικά.
•
Συγκέντρωση αποκομμάτων και στοιχείων από τον τύπο,τα
ΜΜΕ και τα περιοδικά τα οποία έιχαν σχέση με τη
Διατροφή και τα αποτελέσματά της στον άνθρωπο.
•
Καθημερινές καταναλωτικές συμπεριφορές που αφηγήθηκαν τα ίδια τα παιδιά!
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ:
•
Να καταλάβουν οι μαθητές πόσο σημαντική είναι η «Υγιεινή Διατροφή» και
πώς μπορούν να την εφαρμόσουν.
•
Να γνωρίσουν τα διατροφικά είδη που είναι απαραίτητα για τον ανθρώπινο
οργανισμό.
•
Να γίνουν σωστοί και κυρίως «σκεπτόμενοι» καταναλωτές.
•
Να ασκηθούν σε μια σειρά από πραγματικές οικονομικές συναλλαγές μέσα σε
μια λαϊκή αγορά.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ:
•
Διαθεματική προσεγγιση
του θέματος μέσα από τα μαθήματα της Α`τάξης.
•
Κατασκευές.
•
Θεατρικό δρώμενο
•
Επίσκεψη σε λαϊκή αγορά(Καλής)
•
Φύτεμα σπόρων λαχανικών.
•
Κατανάλωση φρούτων και χυμών μέσα στην τάξη.
Διαθεματικότητα:
·
Γλώσσα: Ανάγνωση κειμένων που αναφέρονται σε φρούτα και
λαχανικά.
Σκέφτομαι
και γράφω σχετικά με το θέμα.
Συγγραφή
ποιήματος με τον τίτλο:
« Ο Φρουτοφαγάς».
Λύση « Φρουτοσταυρολέξων ».
·
Μαθηματικά: Λύση απλών προβλημάτων με φρούτα και λαχανικά.
·
Αισθ. Αγωγή: Ζωγραφική με
διάφορα υλικά, κατασκευές, χορός.
·
Μουσική: Μελοποίηση του ποιήματος « Ο Φρουτοφαγάς
».
Αξιολόγηση – Παρουσίαση